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E36 M3 Turbo 1000cv!!!

Enviado: 20 set 2005, 11:25
por WCGSAF

Enviado: 20 set 2005, 12:53
por Pedro///Menezes
É bem possivel, se vires bme pelas fotos o material que ele pôs parece mesmo uma preparação á tuga :roll:

Enviado: 20 set 2005, 12:57
por WCGSAF
Por fora n se nota nada...mas isto é um verdadeira dragster de estrada...

Enviado: 20 set 2005, 12:59
por mpM3
Atenção que esses turcos sabem o que fazem, já têm uns anitos a preparar os S50B30 e S50B32 turbinados ;)

Enviado: 20 set 2005, 13:04
por Super_Energyzer
Nem fica mto caro???? 22.800 dolares o kit devem ser uns 19.000€ (nao sei bem qto vale o dolar ) + 18000€ por um m3 e36 com poucos km r com uma aparencia impecavel

totaliza 37000€ :driving

Enviado: 20 set 2005, 13:25
por nelson78
:D :D :D :D :D :D :D :D :D


excelente trabalho


gostei muito dos pistons, um aspecto magnifico !!

Enviado: 20 set 2005, 13:27
por _picaman_
18mil euros mas que, um M3 3.2 cabrio nao???

Enviado: 20 set 2005, 14:16
por vorkat
adorei a preaparação do motor.

só uma coisa é k me interroga....o bólide não precisaria de umas modoficações aerodinâmicas para mater o bicho estável a alta velocidade assim como nas curvas :?: :roll:

Enviado: 20 set 2005, 16:31
por filsantuz
Realmente, bela preparaçao.........
boas alteraçoes no interior do motor.......
com peças k parecem-me de boa kualidade...

Falta é travoes, suspensao e aerodinamica melhorada........

Enviado: 20 set 2005, 18:21
por mpM3
Traction and Road Holding

- One of the mostly asked questions is: "how can E36 M3 handle on the road with 1000hp?"

- Owners of Euro M3s know that even 321hp (or 286 hp S50B30) had lots of wheel spin and the driver has to make corrective actions with the steering wheel and throttle. We as DA MOTORSPORT offer chasis modifications and a tire brand that in combination allow a "perfect and excellent" traction


- For a perfect traction and handling, Euro M3 undergoes the following chasis modifications:

A- Stiffer sport shock absorbers are installed

B- Special springs are used, it is not correct to make M3 as stiff as possible. The correct stiffness allows optimum traction

C- Thicker sway bars replace original sway bars

D- Front tower brace made by DA MOTORSPORT increases chasis rigidity and prevents the front towers from cracking and flexing

E- Rear tower brace made by DA MOTORSPORT increases chasis rigidity and prevents the
rear towers from cracking and flexing

F- X-brace increases chasis rigidity by connecting the front chasis arms in a stronger manner, X- brace adds a lot of rigidity and improves handling extremely. M3 communicates better and gives more feed back to the driver with the help of X-brace

G- A custom made DA MOTORSPORT traction sheet is installed to the rear subframe. This rear subframe shield increases rigidity and improves traction a lot. Even standard M3s should be equipped with our traction sheet

H- 245-40-17, or as an option 255-35-18 tires of a brand are used. We do not want to advertise for these tires, however they are sold all around the world and are sticking
like glue to the road


After all of these chasis modifications are applied, the 1000 horsepower M3 turbo feels as if you are driving a four wheel drive sports car with 345-30-18 tires. On fast mountain roads or on high speed bends, M3 Turbo is magnificent, holds its line with determination and offers communication to the driver. Many people think that wider tires provide more grip but this is not correct, it is a combination of chasis modifications and tire brand that give traction and handling. M3 Turbo can go full throttle from 100 to 200 km/h in serious bends and curves, with sticking to its line throughout the bend. Customers who own M3 Turbo or people who have been driven in the M3 Turbo were amazed when they saw how M3 Turbo sticks to the tarmac during high speed cornering

- Note: Traction and road holding modifications are not included in the main price, they are optional

Enviado: 20 set 2005, 19:10
por DNT
Era mesmo um destes que me fazia falta na garagem!! :lol: 8) ;)

Enviado: 20 set 2005, 21:16
por MiniBimmer
Boas
Fdx.... vcs viram o tamanho do Turbo... aquilo parece a ventuinha q tenho cá em casa para dar fresco no verão 8) :lol: 8) :lol: 8) :lol:

Tb quero :lol:

Abraço
Hasta

Enviado: 20 set 2005, 22:28
por Cebola_1
Têm que ir á página principal para verem os videos do carro deles com 1100cv contra outros carros jeitosos :)

WWW.DA-MOTORSPORT.COM

Enviado: 21 set 2005, 15:39
por filsantuz
Cebola_1 Escreveu:Têm que ir á página principal para verem os videos do carro deles com 1100cv contra outros carros jeitosos :)

WWW.DA-MOTORSPORT.COM
os videos sao bem bons....

O M3 E46 e Modena levam cá uma retada.......

O M5 E60 ainda se aguenta um poukito....

Enviado: 27 set 2005, 17:02
por WCGSAF
Akilo num trackday no estoril...?? :P